Karl Lagerfeld kollekció blog

Lagerfeld szemüvegén át látni a világot

Frissítve: 2008. jan. 30., 13:00 | Megtekintve: 1991

Karl Lagerfeld igen színes, meghatározó egyéniség, bár a védjegyévé vált fekete-fehér megjelenése másról árulkodik. Több, mostanában boltokba kerülő kollekcióit saját személyisége hívta életre.

Karl Lagerfeld külseje évtizedek óta eltéveszthetetlen: hófehér lófarok, fekete napszemüveg, sötét öltöny fehér inggel. Ez az egyszerű és klasszikus színösszeállítás képezi új szemüveg kollekciójának középpontját is, aminek megalkotásában a Marchon Eyewear segítségét kérte. Lagerfeld, aki a Chanel és Fendi kreatív igazgatója, saját életével és megjelenésével adott ötleteket a Marchon designereinek, akik elő is álltak néhány merész formájú, fekete-fehér új modellel.

„Karl különleges személyiség, és esetünkben nem csupán egy látásmódot, hanem a divatvilág legismertebb alakjának egyéniségét kellett visszaadnunk. Ő pedig otthon van a divat, zene, fotózás terén is, így azt sem tudtuk, hogyan fogjunk neki” mondta Giancarla Agnoli, a Marchon tervezőgárdájának vezetője, akiket Christian Roth és Eric Domege designerek is segítettek. A napszemüveg kollekciót 2008 első hónapjaira ígérték, a többi keret megjelenését pedig áprilisra várhatjuk.

Ráadásul az utóbbi idők legtöbb sztárok által inspirált illatát legyártó kozmetikai cég, a Coty is rengeteg elfoglaltságot ad mostanában Lagerfeldnek, hiszen nemrég aláírtak egy egész parfümkollekcióra szóló szerződést.
„Karl Lagerfeld a modern divat elsőszámú és legismertebb alakja. Az elkövetkező generációk is ismerni és imádni fogják őt, és mindazt, amit alkotott” a Coty vezérigazgatója így áradozott sajtóközleményében a tervezőről.

Ajánljuk még:
h3. Szemüveg kollekciók a piactéren

Lagerfeld márkát árusító üzletek



Lagerfeld dühös a nagyobb méretek miatt

Frissítve: 2007. dec. 14., 11:09 | Megtekintve: 2338

Egy életre megsértődött Karl Lagerfeld! Szerinte, túl nagy méretben és túl keveset gyártott legutóbbi kollekciójából a H&M.

Bár a 2007-es téli, H&M számára tervezett kollekciója hatalmas sikert aratott, Lagerfeld mégis megesküdött, soha többé nem áll szóba az áruházlánc igazgatóival.

A német divattervező legenda szerette volna, ha az exkluzív bemutatótermekhez képest túl vékony pénztárcával rendelkező rajongók is vásárolhatnak néhányat az általa tervezett modellek közül. Ám az áruház csak csalódást okozott a reménykedő vásárlóknak, ráadásul még a tekintélyes tervező kéréseit sem tartották tiszteletben.

Karl Lagerfeld így nyilatkozott: „Élveztem a közös munkát a H&M embereivel, ők is sokat hozzátettek a kollekció sikeréhez, de a stockholmi főnökök érthetetlen lépései mindent a feje tetejére állítottak. Először is, túl kevés darabot gyártottak az egyes modellekből, így rengeteg csalódott ember maradt üres kézzel, ami főleg az európaiakkal szemben volt tisztességtelen húzás. Ráadásul a ruháimat végül nagyobb méretekben is legyártották, pedig én eredetileg karcsú embereknek terveztem őket. Próbáltam tenni valamit a divat-sznobizmus ellen, erre a H&M éppen ezt szította tovább.”

Nézd meg a kollekciót népszerűsítő reklámot is:
p=. ====

Ajánljuk még:
h3. H&M kollekciók a piactéren