Divatblog

Közeledik az év vége, Karácsony indul!

Frissítve: 2014. nov. 25., 21:51 | Megtekintve: 122

Készülsz már a Karácsonyra? Az év végi bulikra? Esetleg már az ajándékokon is gondolkodsz? A következő összeállításokból pár tuti ötletet meríthetsz.

Akár a sportos-bohókás stílust kedveled, akár a szexi vonalat képviseled, vagy épp elegáns ruhát keresel az év végi eseményekre, nézd meg összeállításunkat és válogass kedvedre. De ha épp alkalmi ruhát szeretnél sportcipővel hordani, arra is találtunk megoldást, így tuti nem kell a kényelem és az elegancia között választanod!

sapka: New Yorker - 1290 Ft virágos rövid póló: New Yorker - 3990 Ft bőrsort: 5990 Ft magastalpú sportcipő: Puma - 32 990 Ft -30%! Árkád üzlet

sapka: New Yorker - 1290 Ft virágos rövid póló: New Yorker - 3990 Ft: szürke kötött szoknya: 3990 Ft magastalpú sportcipő: Puma - 32 990 Ft -30%! Árkád üzlet

fekete asszimetrikus maxi ruha: Timarcs - 18 000 Ft szürke magasnyakú sálmellény: Timarcs - 12 000 Ft magastalpú sportcipő: Puma - 32 990 Ft -30%! Árkád üzlet

fekete asszimetrikus maxi ruha: Timarcs - 18 000 Ft

fekete neccruha: New Yorker - 5990 Ft

fotó: Tisza István Photography modell: Alexandra smink: Kánnai Piroska styling: Hegedűs Réka - Vanity ruhák: New Yorker, Timarcs, Puma


Teltház az idei Marie Claire Fashion Days-en

Frissítve: 2014. nov. 17., 00:15 | Megtekintve: 2874

Idén is hatalmas sikerrel zárult a legnívósabb hazai divathétvége, a Marie Claire Fashion Days, ahol a három nap alatt a legtehetségesebb ifjú magyar divattervezők összeállításai kapták a főszerepet.

A pénteki sztárokkal fűszerezett szakmai napot követően, szombaton és vasárnap folytatódtak a színesebbnél színesebb divatbemutatók, melyeket workshopok tettek még változatosabbá. A kifutón a magyar tervezőkön túl a párizsi divatiskolák végzős hallgatói is feltűntek, akik rendkívül egyedi kreációikkal mindenkit lenyűgöztek.

Olvass tovább »


Green Box Pack, a Puma őszi újdonsága

Frissítve: 2014. nov. 11., 17:04 | Megtekintve: 4491

Megérkezett a PUMA őszi újdonsága, a Green Box Pack, amely három ikonikus Puma modellt tartalmaz.

A 2014-es őszi-téli kollekció részeként a PUMA Fast Track vonala bemutatja az új Green Box Packet: egy nosztalgikus összeállítást a klasszikus vonalvezetésű, régi futócipőkre emlékeztető formákkal és a Pantone hamisítatlan mélyzöld árnyalatával, amelyet az eredeti PUMA Trinomic dobozokról már jól ismerhetünk.

Olvass tovább »



By Me 2014-15 őszi-téli kollekció

Frissítve: 2014. nov. 3., 20:13 | Megtekintve: 7063

Hungarikumok a divat világában - ezzel a mottóval került megrendezésre a By Me divatszalon 2014-15 őszi-téli kollekciójának bemutatója a Boscolo New York Palotában.

A By Me igazán magasra tette a mércét, nem csak ruháival nyűgözött le minket, hanem a bemutató helyszínével is, Európa legszebb kávéházában, a New York Kávéházban tekinthettük meg a csodás darabokat.

Olvass tovább »


Sikeresen zárul az első sörös showroom: a Heineken x CEFD Pop-up Store

Frissítve: 2014. okt. 15., 16:37 | Megtekintve: 12827

A Heineken idén multikulturális pop-uppal is színesíti a Design Hét programját.

Hamarosan zárja kapuit a hazai viszonylatban egyedülálló, multikulturális Heineken x CEFD Pop-up Store. A Heineken, a Central European Fashion Days és a Design Hét keretein belül külföldi divathetek mintájára egy héten át látogatható pop-up showroomot varázsolt Budapestre, hogy bemutassa a visegrádi országok tervezőinek legújabb őszi/téli kollekcióit, extravagáns kreációit.

Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep ruhái

A Heineken nemcsak a sörök, de a divat világában is otthonosan mozog, hiszen neves dizájnerekhez köthető számos kezdeményezésük. A mostani pop up store létrehozásával a Heineken elsődleges célja, hogy minél több tehetséges magyar és régiós divattervező munkáit ismertesse és szerettesse meg a nagyközönséggel. A ma záruló pop-up store mellett a márka már második éve támogatja a Central European Fashion Days–t és idén először a Design Hetet, számos együttműködése volt a Design Terminállal, és az évek során számos hazai divat- illetve formatervezőknek szóló pályázatot is indított az ikonikus Heineken-palackok felfrissítésére.

Heineken Pop-up Showroom a Hotel Nomuriban

A Heineken x CEFD Pop-up Store Kiss Miklós dizájner tervei alapján a Hotel NOMURIban talált otthonra.  A tervező elmondta:

„A 38 négyzetméteres területen a szlovák, cseh, lengyel és magyar tervezők ruháit, kiegészítőit külön szektorokban helyeztük el, amiket egy-egy, a sorok elejen található fehér pólón jeleztük az adott város nevével. Az installációt az “épület az éplületben” koncepcióra alapoztuk, ahol egy építeszeti alapegység, egy hosszanti elrendezesű shop-teret alakítottunk ki. Az anyaghasználat teljességgel szokatlan, a shop és a divat területeiről ismert alapanyagokból táplálkozik. Ilyen a télen a boltok ajtajából, ipari területekről jól ismert szalagfüggöny, amit hőfüggönyként is ismerünk, alapvetően egy nem túl kavlitásos anyag mégis tökéletesen rajzolja ki a teret ebben a felfogásban. A másik anyag a fehér áttetsző, hálós szerkezetű textília, ami erősen utal a divat alapanyagaira. A fehér és zöld szín találkozása alapvetően erősíti fel a Heineken márka jellegzetes színhasználatát. A shop elrendezése a legalapvetőbb struktúrákat követi, kicsit az antik  (és ezáltal a keresztény) templomok alaprendszerére épít, egy külső váz, és egy belső vázzal. Ezáltal egy kicsit a Divathét temploma is szeretne lenni.”

Heineken x CEFD Pop-up Store

Az elmúlt egy hét alatt neves magyar tervezők - Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep –, illetve a Gombold újra! külföldi dizájnereinek – Mardoror, Balas, Pajonk, Retart, TAKK – különleges kreációival is megismerkedhettünk a Heineken x CEFD Pop-up Store-ba. A legkiválóbb dizájner darabok megtekintése, megvásárlása mellett, a ONE Fashion Budapest csapatának köszönhetően szerda estig változatos kerekasztal-beszélgetéseken, workshopokon is részt vehetnek a divat szerelmesei.


Levi's 2014 ősz-tél - A kaliforniai életérzés

Frissítve: 2014. okt. 5., 22:36 | Megtekintve: 12609

A Levi’s® rendhagyó sajtótájékoztatón mutatta be a Kalifornia által inspirált őszi, téli kollekcióját. Ebben a szezonban a márka folytatja gyökerei felkutatását: bemutatja az ikonikus ruhadarabok otthonát, Kaliforniát.

"Kalifornia testesíti meg az áhított dolgokat az életünkben: a szabadságot, a természetet, a gördeszkázást, a hegymászást, a strandokat és a szörfözést, a technikai újításokat és az innovációt, “ nyilatkozta Jonathan Cheung, a Levi’s® márka vezető dizájnere. "Ez a hangulat, életérzés áthatja az egész kollekciót.”

Olvass tovább »


Ősz, ruhatárfrissítés, Brandshop!

Frissítve: 2014. szept. 22., 18:04 | Megtekintve: 15638

Egy nő életében minden évszak kezdete újabb ruhatárfrissítést jelent. A Vanity szerkesztőségében tradíció, hogy ilyenkor első utunk a Brandshopba vezet, ahol a már sokszor emlegetett egyedi darabok friss kínálata vár minket.

Idén ősszel sincs ez másképp - a Király utcai Brandshopban a nőiesen szexis Nü by staff melegebb, őszi mindennapokra szabott kollekciója már ott várja a boltban, hogy rátalálj. Ráadásul az üzlet polcain nemrég állandó vendégként megjelent Desigual kínálata is teljes megújuláson ment keresztül - a márka csodálatos színei, minden porcikájában különleges darabjai ugyanolyan tökéletesen passzolnak a ködös reggeleken hulló falevelekhez, mint az esti forralt borozásokhoz.

És azt se felejtsd el, hogy a Váci utcában található egy viszonylag frissen megnyílt Nü by staff márkabolt is, mely szintén csodás csemegékkel várja a betérőket!

Olvass tovább »


Exkluzív üzletnyitás a belvárosban!

Frissítve: 2014. jún. 22., 20:47 | Megtekintve: 52734

A budapesti divatrajongókat az idei nyár egy rég várt, és óriási lelkesedéssel üdvözölt újdonsággal kényezteti el! Mi sem tudtunk előre erről az exkluzív üzletnyitásról, így a hír kellemes meglepetésként ért mindannyiunkat.

Az egyedi nemzetközi márkák rajongói eddig is megtalálhatták számításukat az általunk sokat méltatott Brandshop üzletben, ahol az exkluzív Nü by staff kollekciók - az országban egyedülálló módon - már jó ideje képviseltették magukat télen és nyáron is.

Most viszont még tovább bővült a dán márka elérhető darabjainak palettája a Brandshopnál, ám ezentúl sem a hely szűke, sem a többi remek márka kollekciói nem szabnak gátat a legújabb Nü by staff darabokból való alapos bevásárlásodnak: megnyílt ugyanis az első, kizárólagos Nü by staff márkabolt!

Olvass tovább »


52 évesen is fiatal az amerikai farmerdzseki

Frissítve: 2014. máj. 23., 08:49 | Megtekintve: 74617

A 2014-es tavaszi-nyári, amerikai életérzést nyújtó kollekciójában a Levi’s méltón tiszteleg az 1960-as évek Kaliforniája előtt. A kultikussá vált farmerdzseki nem hogy nem öregedett meg, de mostanra a trendek egyik legsokoldalúbb szereplőjévé vált!

A Levi’s vadiúj tavaszi-nyári kollekciója összetéveszthetetlenül az amerikai érzést képviseli. Ennek az amerikai érzésnek az elengedhetetlen kelléke az ikonikus ruhadarab és a kultikus klasszikus: a farmerdzseki.

Olvass tovább »


David Beckham fürdőnadrágjai a H&M-ben debütálnak

Frissítve: 2014. máj. 17., 08:37 | Megtekintve: 77042

Egy exkluzív medencés parti keretein belül debütált a H&M legújabb fürdőnadrág kollekciója - a bulinak természetesen maga a legendás Beckham volt a házigazdája. A David Beckham Bodywear idén is új stílusokkal, anyagokkal és mintákkal bővül.

A Kelet-Londonban szervezett luxusparti hangulatát olyan vendégek garantálták, mint Ellie Goulding, a One Direction-től Liam Payne, Niall Horan és Aaron Paul.

Az első 2012-es David Beckham Bodywear megjelenése óta, új stílusokkal, anyagokkal és mintákkal bővült a választék, amely a funkcionalitás és a stílus tökéletes ötvözetévé vált. Ahogy a korábbi daraboknál megszokottá vált, a fürdőnadrág kollekción is a hangsúly a megjelenés és a kényelem összhangján van.

Olvass tovább »