Divatblog

Sikeresen zárul az első sörös showroom: a Heineken x CEFD Pop-up Store

Frissítve: 2014. okt. 15., 16:37 | Megtekintve: 2697

A Heineken idén multikulturális pop-uppal is színesíti a Design Hét programját.

Hamarosan zárja kapuit a hazai viszonylatban egyedülálló, multikulturális Heineken x CEFD Pop-up Store. A Heineken, a Central European Fashion Days és a Design Hét keretein belül külföldi divathetek mintájára egy héten át látogatható pop-up showroomot varázsolt Budapestre, hogy bemutassa a visegrádi országok tervezőinek legújabb őszi/téli kollekcióit, extravagáns kreációit.

Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep ruhái

A Heineken nemcsak a sörök, de a divat világában is otthonosan mozog, hiszen neves dizájnerekhez köthető számos kezdeményezésük. A mostani pop up store létrehozásával a Heineken elsődleges célja, hogy minél több tehetséges magyar és régiós divattervező munkáit ismertesse és szerettesse meg a nagyközönséggel. A ma záruló pop-up store mellett a márka már második éve támogatja a Central European Fashion Days–t és idén először a Design Hetet, számos együttműködése volt a Design Terminállal, és az évek során számos hazai divat- illetve formatervezőknek szóló pályázatot is indított az ikonikus Heineken-palackok felfrissítésére.

Heineken Pop-up Showroom a Hotel Nomuriban

A Heineken x CEFD Pop-up Store Kiss Miklós dizájner tervei alapján a Hotel NOMURIban talált otthonra.  A tervező elmondta:

„A 38 négyzetméteres területen a szlovák, cseh, lengyel és magyar tervezők ruháit, kiegészítőit külön szektorokban helyeztük el, amiket egy-egy, a sorok elejen található fehér pólón jeleztük az adott város nevével. Az installációt az “épület az éplületben” koncepcióra alapoztuk, ahol egy építeszeti alapegység, egy hosszanti elrendezesű shop-teret alakítottunk ki. Az anyaghasználat teljességgel szokatlan, a shop és a divat területeiről ismert alapanyagokból táplálkozik. Ilyen a télen a boltok ajtajából, ipari területekről jól ismert szalagfüggöny, amit hőfüggönyként is ismerünk, alapvetően egy nem túl kavlitásos anyag mégis tökéletesen rajzolja ki a teret ebben a felfogásban. A másik anyag a fehér áttetsző, hálós szerkezetű textília, ami erősen utal a divat alapanyagaira. A fehér és zöld szín találkozása alapvetően erősíti fel a Heineken márka jellegzetes színhasználatát. A shop elrendezése a legalapvetőbb struktúrákat követi, kicsit az antik  (és ezáltal a keresztény) templomok alaprendszerére épít, egy külső váz, és egy belső vázzal. Ezáltal egy kicsit a Divathét temploma is szeretne lenni.”

Heineken x CEFD Pop-up Store

Az elmúlt egy hét alatt neves magyar tervezők - Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep –, illetve a Gombold újra! külföldi dizájnereinek – Mardoror, Balas, Pajonk, Retart, TAKK – különleges kreációival is megismerkedhettünk a Heineken x CEFD Pop-up Store-ba. A legkiválóbb dizájner darabok megtekintése, megvásárlása mellett, a ONE Fashion Budapest csapatának köszönhetően szerda estig változatos kerekasztal-beszélgetéseken, workshopokon is részt vehetnek a divat szerelmesei.


Levi's 2014 ősz-tél - A kaliforniai életérzés

Frissítve: 2014. okt. 5., 22:36 | Megtekintve: 3405

A Levi’s® rendhagyó sajtótájékoztatón mutatta be a Kalifornia által inspirált őszi, téli kollekcióját. Ebben a szezonban a márka folytatja gyökerei felkutatását: bemutatja az ikonikus ruhadarabok otthonát, Kaliforniát.

"Kalifornia testesíti meg az áhított dolgokat az életünkben: a szabadságot, a természetet, a gördeszkázást, a hegymászást, a strandokat és a szörfözést, a technikai újításokat és az innovációt, “ nyilatkozta Jonathan Cheung, a Levi’s® márka vezető dizájnere. "Ez a hangulat, életérzés áthatja az egész kollekciót.”

Olvass tovább »


Ősz, ruhatárfrissítés, Brandshop!

Frissítve: 2014. szept. 22., 18:04 | Megtekintve: 7066

Egy nő életében minden évszak kezdete újabb ruhatárfrissítést jelent. A Vanity szerkesztőségében tradíció, hogy ilyenkor első utunk a Brandshopba vezet, ahol a már sokszor emlegetett egyedi darabok friss kínálata vár minket.

Idén ősszel sincs ez másképp - a Király utcai Brandshopban a nőiesen szexis Nü by staff melegebb, őszi mindennapokra szabott kollekciója már ott várja a boltban, hogy rátalálj. Ráadásul az üzlet polcain nemrég állandó vendégként megjelent Desigual kínálata is teljes megújuláson ment keresztül - a márka csodálatos színei, minden porcikájában különleges darabjai ugyanolyan tökéletesen passzolnak a ködös reggeleken hulló falevelekhez, mint az esti forralt borozásokhoz.

És azt se felejtsd el, hogy a Váci utcában található egy viszonylag frissen megnyílt Nü by staff márkabolt is, mely szintén csodás csemegékkel várja a betérőket!

Olvass tovább »



Exkluzív üzletnyitás a belvárosban!

Frissítve: 2014. jún. 22., 20:47 | Megtekintve: 45095

A budapesti divatrajongókat az idei nyár egy rég várt, és óriási lelkesedéssel üdvözölt újdonsággal kényezteti el! Mi sem tudtunk előre erről az exkluzív üzletnyitásról, így a hír kellemes meglepetésként ért mindannyiunkat.

Az egyedi nemzetközi márkák rajongói eddig is megtalálhatták számításukat az általunk sokat méltatott Brandshop üzletben, ahol az exkluzív Nü by staff kollekciók - az országban egyedülálló módon - már jó ideje képviseltették magukat télen és nyáron is.

Most viszont még tovább bővült a dán márka elérhető darabjainak palettája a Brandshopnál, ám ezentúl sem a hely szűke, sem a többi remek márka kollekciói nem szabnak gátat a legújabb Nü by staff darabokból való alapos bevásárlásodnak: megnyílt ugyanis az első, kizárólagos Nü by staff márkabolt!

Olvass tovább »


52 évesen is fiatal az amerikai farmerdzseki

Frissítve: 2014. máj. 23., 08:49 | Megtekintve: 68153

A 2014-es tavaszi-nyári, amerikai életérzést nyújtó kollekciójában a Levi’s méltón tiszteleg az 1960-as évek Kaliforniája előtt. A kultikussá vált farmerdzseki nem hogy nem öregedett meg, de mostanra a trendek egyik legsokoldalúbb szereplőjévé vált!

A Levi’s vadiúj tavaszi-nyári kollekciója összetéveszthetetlenül az amerikai érzést képviseli. Ennek az amerikai érzésnek az elengedhetetlen kelléke az ikonikus ruhadarab és a kultikus klasszikus: a farmerdzseki.

Olvass tovább »


David Beckham fürdőnadrágjai a H&M-ben debütálnak

Frissítve: 2014. máj. 17., 08:37 | Megtekintve: 70638

Egy exkluzív medencés parti keretein belül debütált a H&M legújabb fürdőnadrág kollekciója - a bulinak természetesen maga a legendás Beckham volt a házigazdája. A David Beckham Bodywear idén is új stílusokkal, anyagokkal és mintákkal bővül.

A Kelet-Londonban szervezett luxusparti hangulatát olyan vendégek garantálták, mint Ellie Goulding, a One Direction-től Liam Payne, Niall Horan és Aaron Paul.

Az első 2012-es David Beckham Bodywear megjelenése óta, új stílusokkal, anyagokkal és mintákkal bővült a választék, amely a funkcionalitás és a stílus tökéletes ötvözetévé vált. Ahogy a korábbi daraboknál megszokottá vált, a fürdőnadrág kollekción is a hangsúly a megjelenés és a kényelem összhangján van.

Olvass tovább »


Megérkezett a Puma Trinomic Bluebird legújabb modellje!

Frissítve: 2014. ápr. 30., 15:58 | Megtekintve: 77474

A PUMA összerakta, amije van, így két ikonikus darabja, a Trinomic és a Bluebird most egy egyedi kiadásban jelenik meg együtt! Nem véletlen, hogy pont ez a két modell talált egymásra, hiszen idén újra hódít a '90-es évek divatja!

A sokatmondó retro életérzés új képviselője a limitált kiadásban elérhető PUMA Trinomic XT2 Plus Bluebird cipő, amely ráadásul autentikus csomagolásban, a Trinomic jól ismert zöld dobozában jelenik meg újra.

Olvass tovább »


Minimax mesés délelőtt sztárokkal

Frissítve: 2014. ápr. 15., 08:03 | Megtekintve: 74368

Harsányi Levente és Béres Alexandra várta a kicsiket egy közös mese- délelőttre a gyerekcsatorna családi programján. Az olvasást és az esti mesélést népszerűsítő rendezvényre a műsorvezető is a családjával érkezett.

Mint nagy meserajongó, Harsányi Levente az egyik kedvenc meséjét, a Három gida és a Koboldot fel is olvasta a gyerekeknek. „A kisfiamnak is a klasszikus történetekkel kezdtem, de később bővült a mesetár. Felnőtt fejjel horrorisztikusnak tartom már az olyan történeteket, mint például a Piroska és a farkas, így azokat általában átköltöm. Gyerekkoromban az Öreg néne őzikéje volt a kedvencem, amit a család szinte minden tagjától hallottam. Nagyon szerettem mikor apukám mesélt, - és mivel ő precíz mérnök volt -, sosem engedte, hogy „ugráljunk” a történetben vagy a képek között, mindig sorrendben kellett haladni. De így is nagyon élveztem.”

Olvass tovább »


Mit mond a stylist, mik a tavaszi trendek?

Frissítve: 2014. márc. 29., 10:49 | Megtekintve: 77100

A MOM Park stylistjai szerint idén hordjuk a pöttyöset a csíkossal! Ez az idei tavaszi divat egyik fő szabálya, de a geometriai formák és a hatalmas virágminták is trendik. Mit mivel érdemes a napsütéses vagy épp esős napokon párosítani?

Felejtsük el a két színből álló szetteket és az eddigi tiltásokat: idén tavasszal a merész ruhatár lesz a nyerő. A csíkos igenis illik a pöttyöshöz, a hatalmas virágminták és pálmalevelek pedig nem mentek ki a divatból!

A MOM Park stylistjai összegyűjtöttek néhány tippet, amelyeket szem előtt tartva játszva újíthatjuk meg ruhatárunkat.

Olvass tovább »


Íme a Springfield friss, változatos kollekciói a nyárra!

Frissítve: 2014. márc. 27., 09:40 | Megtekintve: 77147

Megérkezett a Springfield 2014-es nyári kínálata, amelyben az apró virágminták, csipkék és a batikolt jelleg dominálnak. A különböző stílusokat képviselő kollekciók idén a férfiakat és gyermekeket is megcélozzák!

A nyarat nem csak a napsütötte színek, nyíló virágok és karneváli hangulat fémjelzi idén a Springfield üzeletebein. A retro Mickey egértől kezdve a svájci csipkéig mindenféle izgalmas apróság lopózott be a 2014-es kínálat különféle stílusaiba.

Olvass tovább »