Use kollekció blog

A modern nőt a divat segíti útján

Frissítve: 2010. márc. 6., 09:00 | Megtekintve: 3999

A Párisi Nagyáruház február 25-én egy estére visszatért névadó funkciójához, a divathoz, hogy otthont adjon a USE 2010-es tavasz-nyári bemutatójának.

A jövőt idéző show éles kontrasztjaként fénylett a háttérben a történelmi sugárút palotahomlokzataival. Az illusztris vendégseregben jelen volt többek közt Schell Judit, Szekeres Nóra, Szalóki Ági, Fábián Juli, D. Tóth Krisztina, Bery és Geszti Péter is.

Olvass tovább »



15 felső, 1 közös álom

Frissítve: 2009. nov. 9., 08:00 | Megtekintve: 3459

Valósággá vált 15 hétköznapi ember álma - már elérhető a divatszerető laikusok által tervezett hello you collection a Mono Fashion-ben.

Hangulatos kisvideón láthatjuk, hogyan ünnepelték meg a hello you collection megszületését a nyertesek, a USE unused, divatbloggerek és modellek a Merlinben.

Olvass tovább »


Te tervezted magadnak!

Frissítve: 2009. okt. 14., 13:56 | Megtekintve: 2652

Nem mindegy, hogy miben ugrasz le a közértbe, miben bicajozol vagy indulsz a munkába, igaz? Ezt a kollekciót átlagemberek tervezték nekünk, átlagembereknek.


Elkészült a mi kollekciónk! Az érdeklődő laikusok munkáiból megszületett a rég várt hello you collection, a USE unused és a Coca-Cola light közös pólótervező programjának keretében, amiről már írtunk korábban. Most itt vannak a képek a megvalósult darabokról és egy videó a szerencsés tervezőkkel.

Olvass tovább »



Megszületett a hello you collection!

Frissítve: 2009. jún. 16., 15:03 | Megtekintve: 3771

Hosszú és alapos zsűrizés után itt a 15 nyertes pólóterv, ami hamarosan valóságos formát ölt a USE-unused őszi kollekciójának részeként.

Eljött a nagy nap, a zsűri kiválasztotta a Coca Cola és a USE közös divattervező játéka, a hello you 15 nyertes tervét (nézd meg, mit írtunk korábban a program részleteiről és a hivatalos sajtóreggeliről). A kéthónapos program során 10.000 tervező több mint 20.000 sportos, elegáns, romantikus, utcai és extravagáns munkát alkotott, a kollekcióban stílusonként 3-3 felső szerepel majd. A nyertes tervezők a saját elképzeléseik alapján készült 5 db felsőt, valamint 100 000 Ft értékben személyre szabott USE unused ruhatárat kapnak.

A szakmai zsűriben a USE unused divattervezői, Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András mellett Pócsik Anita, az InStyle főszerkesztője és Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója is kiválasztotta kedvenceit. Döntésükben a kreativitás, a technikai megvalósítás, a tervek kivitelezhetősége, a kollekció egysége mellett fontos szempont volt, hogy az egyes tervek mennyire adják vissza a Coca-Cola light és a USE hangulatát, formavilágát.

Az összes nyertes pólótervet itt nézheted meg.

A zsűrizés folyamatát bemutató videót ezen a linken láthatod.

„Nagyon sokan úgy álltak hozzá, hogy lehetett látni, hosszú órákat töltöttek el a programmal” – mondta Füzes Eszter, a USE unused divattervezője. „Rengeteg opciót kipróbáltak, kombinálták a színeket, mintákat, számtalan rétegben egymásra építették azokat. Némelyik tervnél sokáig elemeztük, hogyan alkottak egészen új, egyedi motívumot a beépített mintákból. Nagyon, nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen kitűnő munkák születtek.”

A több napos, sokszor vitáktól sem mentes munka végeredménye, az ősszel bemutatkozó hello you collection mégis magáért beszél. Pócsik Anita úgy fogalmazott: „Nagyon jó terveket sikerült kiválasztanunk. Úgy érzem, ebben a kollekcióban mindenféle nőtípus megtalálja a neki való felsőt: van benne nagyon extravagáns, fiataloknak szóló, de olyan is, amit egy 40-es nő is fel tud venni.”

A USE csapat és az általuk tervezett Tweed light palack.

Gratulálunk a nyertes tervezőknek, ősszel pedig természetesen bemutatjuk majd az elkészült kollekciót a Vanity oldalain is!

Amíg a hello you darabokra vársz, nézd meg a póló kollekciót a divatkatalógusban!


Megérkezett a USE tavaszi kollekciója!

Frissítve: 2009. febr. 24., 13:06 | Megtekintve: 2188

A USE 2009-es tavaszi kollekciója New York és Los Angeles után most már Budapesten is kapható. Ne hagyd ki a lehetőséget!


Kedves Vásárlóink!

Örömmel értesítjük Önöket,
hogy a USE 2009 tavaszi kollekciója New York és Los Angeles után
végre Budapesten is megvásárolható.
Megrendeléseket korlátozott számban áll módunkban felvenni.


Cím: Budapest 1052, Szervita tér 5.
Kérjük egyeztessen időpontot az alábbi telefonszámok egyikén:
Tel.: 061 / 205-8445
0630 / 312- 4572


A kollekció megtekinthető az alábbi linken:
http://www.use.co.hu/ss2009


Use-unused férfi kollekció!

Frissítve: 2008. okt. 14., 14:59 | Megtekintve: 6279

Tíz kollekció és egy napszemüveg vonal után a sikeres magyar márka, a USE elérkezettnek látta az időt, hogy bevezesse új, hétköznapi és hordható férfiruha kollekcióját.

A húsz fazonból álló kapszula-kollekciót a variálhatóság, a hordhatóság és a kényelem fémjelzik. A könnyen kezelhető anyagokból készült ruhák letisztult, de mégsem közhelyes összképet mutatnak. Szűk és bő szabások keveredése, innovatív anyagok és a márka logójául választott fecske motívum különbözteti meg a USE férfikollekcióját a többi brandtől.

Kampányfotók: Perlaki Márton

A kampányban szereplő modell, Fogarasi László (aki Yonderboi néven ismert a zeneiparban) személyisége és a tény, hogy hivatásos modell helyett hús-vér embert választottak a tervezők, mind-mind azt a felfogást erősítik, mely szerint a USE férfi nem kíván kilógni a tömegből, sokkal inkább az intellektuális divat és a finom részletek iránti elkötelezettségét szeretné kifejezni öltözködésével.

A kollekció egyelőre a cég budapesti showroom-jában lesz elérhető, egyedi megrendelésre.

Ajánljuk még:

USE a Vanity-n


A USE legújabb látomása

Frissítve: 2008. febr. 21., 17:29 | Megtekintve: 2669

A USE-unused márka márciustól új kollekcióval debütál. Ezúttal nem ruhákról adunk hírt, hanem egy kiegészítőről, ami a közelgő tavaszi napsütésben minden nő táskájából előkerül... Napszemüveg!...

Alig, hogy beszámoltunk a cég egyre növekvő nemzetközi sikereiről, újabb meglepetéssel szolgálnak. Most már biztos a hír, márciustól kapható a USE első napszemüveg kollekciója.
A napszemüvegekről megtudtuk, hat fazonból áll a kollekció, mindegyiknél háromféle színből választhatunk. Az egyik fazon unisex, tehát a férfiakra is gondoltak! Színek tekintetében leginkább a fekete, barna színek dominálnak, de lesz fehér, sőt még csíkos keretes is. A napszemüvegeket Olaszországban gyártják. Jövő hónaptól megvásárolhatók a szemüvegek, hogy pontosan mely szalonokban, arról hamarosan értesülhettek itt nálunk a Vanity divatblogban.
Indulj el és fedezd fel, milyen az, ha valami igazán különleges dolgon keresztül szemléled a világot és az visszanéz rád!

Próbáld ki!

Fotó: Lábady István

Ajánljuk még:
h3. Napszemüvegek a piactéren