Adidas blog

Nike és Adidas termékek 50% kedvezménnyel!

Frissítve: 2010. ápr. 10., 05:00 | Megtekintve: 18401

Ez nem áprilisi tréfa: a Dynamic Sport üzletekben most féláron vásárolhatsz. Erről te sem maradhatsz le!

2010. április 1-től nagyszabású Nike és Adidas leárazás vette kezdetét a Dynamic Sport megjelölt üzleteiben, aminek keretében féláron viheted haza azt, ami megtetszik!

Olvass tovább »



Vanity Adventi Naptár: 8. nap

Frissítve: 2009. dec. 8., 08:00 | Megtekintve: 5142

Kívánhat bárki jobb ajándékot, mint formás alakot és persze egy divatos sportcipőt?

Nézd meg, mit rejt a mai meglepetés csomag!

Olvass tovább »


5 divatos választás tavaszra

Frissítve: 2008. ápr. 8., 12:55 | Megtekintve: 14370

A Vanity a 2008-as tavaszi-nyári divat trendi darabjai közt szemezgetett.

Nincs divattervező, akinek a 2008 tavaszi kollekciójában ne kaptak volna helyet a retro stílusú, geometrikus és kontrasztos minták. Akár élénk színekben játszik, akár a sötétebb palettából áll össze, a retro mintázatú ruhák idén is menetrendszerűen visszalopták magukat a köztudatba, ahogy ezt a Baby Phat és a Pimkie is észrevette.

A szafari stílusról senki nem tudja, hogyan került ismét a figyelem középpontjába, de a meleg idővel együtt bukkant fel idén tavasszal a pret-a-porter bemutatókon. Öves dzsekik, khaki szín és terepminta lesz a városi vadászok kötelező egyenruhája, nem feltétlenül a képen látható S.Oliver dzseki és Mango sort összeállításban.

Szinte törvényszerű, hogy a neonszínekben pompázó, kirívóan tarka irányzatokkal egyidőben néhány visszafogottabb, klasszikus stílust képviselő darab is divatba jön, hogy mindenki megtalálhassa az ízlésének és életvitelének megfelelőt az aktuális viseletek között. Idén a vakítóan fehér blúzok hódítanak, csipkés mintával vagy szegéllyel díszítve, mint pl. ezek a Guess és Etam darabok.

Az évszak legfontosabb divatkelléke mindenképpen egy káprázatosan színes ruhatár, most tavasszal nyugodtan elővehetjük a rikító pink blúzt, fűzöld szoknyát vagy citromsárga kiegészítőket a szekrény mélyéről. Minél tarka-barkább és harsányabb egy darab, annál jobban illene az új kollekciókhoz! Biztos befér a ruhatáradba ez a David Jones táska vagy Guess farmer is.

A trendi összhatás elérése érdekében 2008-ban a lapos sarkak, az egyszerű sport- és balerina cipők felé kell fordulnunk, persze egy kis csavarral. A színpompás, vidám stílus a lábbeliknél is érvényesül, az élénk vagy mintákkal díszített cipők minden tavaszi kollekcióban a legfontosabb helyet kapták, az Adidasnál és Pimkienél is.

Ajánljuk még:
h3. A Vanity piactér teljes kínálata



83 ötletes mód az időpazarlásra

Frissítve: 2007. dec. 10., 12:02 | Megtekintve: 5772

A farmer + edzőcipő párosítás szerelmeseinek csodás élményeket ígér ez a 2008. elején megjelenő, exkluzív Adidas-Diesel kollekció.

A Diesel és az Adidas frontális ütközése papíron 4 évre van hitelesítve, amely a sikertől függően akár hosszabbra is nyúlhat. 2008. február 1-jétől várható az Adidas boltokban a Diesel céggel együtt tervezett farmerkollekció felbukkanása, amelynek hivatalos neve Adidas Originals Denim by Diesel lesz. Ezzel a lépéssel végre elérték, hogy „a vásárló, aki belép egy Adidas boltba, most már komplett ruhatárral távozhat, beleértve a cipőt, farmert, felsőrészt is” jelentette be a vállalat sportruházati vezetője.

A legolcsóbb ruhadarabok 160 € kerülnek, felső határ a nőknél 210 €, férfiaknál pedig 310 € körül mozog majd. A farmerekre mindkét márka logója felkerül. Összesen négy fajta nadrág alkotja a kollekciót, kettő a férfi és kettő a női vásárlóknak, a sportos stílus mellett egy trendi alternatívát is kínálva. Februárban – természetesen – egy reklámkampány vezeti be a kollekciót, amelynek címe 83 ötletes mód az időpazarlásra, és bár még nem tudjuk, hogyan kapcsolódik ez a farmerek és edzőcipők világához, de máris türelmetlenül várjuk a jövő évet.

Ajánljuk még:
h3. Diesel a piactéren

Adidas a piactéren


Ora-Ito a design fenegyereke

Frissítve: 2007. nov. 5., 12:00 | Megtekintve: 4577

Nike, Adidas, Gucci, Cartier, Levi's-világmárkák Ora-Ïto tervezőasztalán.

Ora-Ïto 1977-ben született Marseille-ben. Tevékenységére olyan művészek voltak hatással, mint Le Corbusier építész, Philipp Patrick Starck designer, vagy Keith Haring festőművész. A híres francia design-iskola, a Creapole diákja volt. Első munkái számítógéppel háromdimenzióban készültek (Nike, Gucci, Louis Vuitton, Apple). Multimédiás alkotónak számít, hiszen híressé vált az építészet, lakberendezés, grafika és divat területén is. Ma már valódi termékeket alkot olyan világcégeknek, mint Heineken, Adidas, L’Oréal, Levi’s, Sagem, Toyota, Nike, Guerlain, Gucci, Cartier, Swatch, Levi’s, Gorenje, Davidoff, Danone, LaCie vagy Christofle … Tervezett többek között táskát Louis Vuitton-nak, parfümösüveget az Adidas-nak, órát a Swatch-nak.
Egyik leghíresebb alkotása a Heineken számára tervezett alumínium doboz, mely tervezési Oscar-díjat nyert. Házat tervezett a Gucci számára, mely szemből a cég G betűjét formázza. Múlt évben együttműködésbe kezdett az egyik legjelentősebb európai háztartásigép-gyártó céggel, a Gorenjével is.

“Engem a jövő érdekel, valamint az, hogy az ötlet a jövőben is éljen. És vele együtt a márka is.” (Ora-Ïto)