Ruházat blog

Új márka a MOM Parkban: MOHITO

Frissítve: 2014. jan. 6., 14:32 | Megtekintve: 119320

A MOM Parkban nyitotta meg első üzletét a városi eleganciát és egyedi vonalakat kedvelő nők legújabb mekkája, MOHITO. A brand kollekcióit fiatal nőkre tervezték, akiknek stílusa egyszerre moder és időtlenül klasszikus.

A tervezők olyan ruhákat álmodtak, amelyekben egyszerre keverednek a modern és retró stílusjegyek, szabásvonalak, így sajátos hangulatú, elegáns darabok születtek. A 2013-as őszi-téli kollekcióban például a 60-as évek divatját értelmezik újra, fekete-fehér mintákat kombinálva élénk színekkel és kobalttal.

Olvass tovább »



Télváró akció: Kabát, pulcsi kedvezménnyel a Brandshoptól!

Frissítve: 2011. nov. 2., 09:31 | Megtekintve: 3334

Ahogy hűl az idő, már nem várhatsz tovább a meleg ruhák bevásárlásával. Ezért a Vanity és a Brandshop akcióját most nem szabad kihagynod!

Eljött a sapkás, kabátos, meleg pulcsis november, reggel egyre vastagabb ruhákat választunk a szekrényből.

Ha nem szeretnéd a tavalyi holmikat hordani, válassz pár trendi Abercrombie, Calvin Klein vagy DKNY darabot a Brandshop kínálatából, aztán mondd be a titkos kódot, és kedvezményt kapsz az árukból!

Olvass tovább »


Bűnmegelőző ruhatár

Frissítve: 2007. okt. 29., 18:48 | Megtekintve: 3561

A „chindogu” japán szó jelentése „furcsa eszköz”, és ez pontosan leírja a Tokióban mostanság teret hódító, bűnözők támadását megelőző ruhadarabokat.

Aya Tsukiokát a ninják ősi rejtőzködési technikái ihlették meg, így született az italautomatává változtatható szoknya, a postaládának tűnő hátizsák, a késálló iskolai egyenruha és a csatornafedőnek álcázható táska is, melyek mind a gonosztevők támadása ellen védik viselőjüket.

A ruhák kereskedelmi forgalomba még nem kerültek ugyan, ám senki sem nevet rajtuk. A 29 éves divattervező biztos benne, hogy a furcsaságokat kedvelő japánok elfogadják, megszeretik és idővel talán tovább is fejlesztik majd kollekcióját.