Érdekesség blog

Össze nem illő, retro kombinációk: Asos és Puma együtt

Frissítve: 2014. febr. 18., 16:22 | Megtekintve: 155791

A Puma és az Asos.com izgalmas közös kollekciójának fő jellemzője az olyan anyagok, ábrák, minták használata egy-egy ruhadarabon, amiről azt gondolnánk, ütik egymást.

2014 januárjában a PUMA sport-, és lifestyle márka 12 darabból álló közös kollekcióval jelentkezik a népszerű ASOS.com on-line divatáruházzal. A kollekciót a közkedvelt ’90-es évek divatja ihlette, keverve mai modern technikákkal, mintákkal, anyagokkal.

Olvass tovább »


Tekerős cipőkkel éleszti fel a Puma a 90-es éveket

Frissítve: 2013. dec. 5., 10:01 | Megtekintve: 121065

Beyoncé Knowles húga, a szintén énekes, dalszerző és modell Solange csatlakozott a Puma tervezői csapatához, és újraálmodta a mai hölgyközönség számára a 90-es években elhíresült tekerős sportcipőt.

Solange kreatív vezetése alatt megszületett a 'GIRLS OF BLAZE DISC’ kollekció, amely modern változata az eredeti PUMA Disc Blaze cipőknek – a cipők jellegzetessége a felső részén található tekerő volt, ami a cipőfűzőt helyettesítette.

Solange és csapata négy különleges, kifejezetten női lábbelit álmodott meg a kollekció részeként, amelyeket Brazília színvilága és hangulata ihletett. Az egyedi cipők 2014 februárjától lesznek elérhetőek, először Észak-Amerikában.

Olvass tovább »


Marissa Mayer, a Yahoo igazgatója is divatikon lesz?

Frissítve: 2013. aug. 19., 10:40 | Megtekintve: 83598

Vogue címlaplány lett az egyik legnagyobb tech cég, a Yahoo vezérigazgatójából. Marissa Mayer talán új irányba indítja el a nőiesség fogalmát: divatérzékeny, okos, erős, és a modern technológiák világában él.

Végre hivatalosan is megszületett a "stílusos geek", mint fogalom. A hosszú interjúban Marissa sokat beszél saját magáról, munkájáról és életéről, a divattal való kapcsolatáról.

A Vogue mostanában egyébként is igyekszik a technológiai ipar képviselőit előtérbe helyezni, de a Yahoo első emberénél alkalmasabb alanyt nem is találhattak volna.

Olvass tovább »



Ezek a nyár igazi trendjei - nem a divattervezőktől!

Frissítve: 2013. júl. 20., 10:34 | Megtekintve: 82129

A divatházak kollekciói azt mutatják, mit vizionáltak a divattervezők maguknak - de az igazi trendet mi, hétköznapi nők alakítjuk azzal, amit lájkolunk és hordunk. Itt egy csodás válogatás abból, ami nekünk tetszik.

A Pinteresten a szép ruhákat, gyönyörű fotókat, a divatot és szépséget szerető lányok gyűjtögetik össze azokat a képeket, amik a legjobban tetszenek nekik. Mi végigböngésztük a legaktívabb pinterest felhasználók gyűjteményei közül azokat, amik a "Summer Fashion 2013" címet kapták... És valóban izgalmas outfiteket találtunk!

Íme egy válogatás abból, amit tényleg hordanánk és szívesen látnánk idén nyáron magunkon, másokon, a trendek között.

Olvass tovább »


Betörtek magyar divattervezőink Kínába!

Frissítve: 2013. máj. 14., 21:29 | Megtekintve: 55500

Kína elsőszámú fashion PR cége magyar divattervezőket népszerűsít: Je Suis Belle, NUBU, Aeron, valamint Dori Tomcsanyi márkákat forgalmazó POP UP store nyílt Pekingben és Shanghaiban.

„Élvezd az utazást a magyar divat világába!” mottóval egy misztikus ország páratlan ízlésvilágát kínálják a pekingi üzletben, ahol minden ínyenc kedvére válogathat. Az ötlet gazdája Mei Mei, aki évek óta Magyarországon él, és nem egy divattervező befuttatásával foglalkozott már hazánkban és külföldön is.

Olvass tovább »


USE unused - Új Pop Up, új kollekció májusban

Frissítve: 2013. ápr. 8., 07:00 | Megtekintve: 48746

Újabb ideiglenes üzletet nyit hamarosan a három magyar tervező a korábbi sikereken felbuzdulva. Azt ígérik, a kifejezetten erre az alkalomra tervezett kollekció élénk és izgalmas lesz.

Az átmenetileg felállított Pop Up Storehoz a három tervező mindig egy külön, egyedi kollekciót alkot. Az idei tavaszi USE Temporary fő jellemzői az élénk színek és a változatos minták lesznek.

Olvass tovább »


Cruciani Style – karkötő PSY módra

Frissítve: 2013. ápr. 2., 08:00 | Megtekintve: 48379

A Gangnam Style előadója sokkal többet inspirált a táncmozdulatait utánzó rajongói videóknál. A PSY által ihletett karkötők már hozzánk is megérkeztek!

PSY, a koreai rapper a világot már meghódította Gangnam Style című slágerével, amely minden videoklip letöltési rekordot megdöntött. Most az ő tiszteletére kiadott karkötő kollekció hódít, melynek darabjait maga PSY is előszeretettel viseli.

Olvass tovább »


Springfield 25: Ez vagyok én

Frissítve: 2013. márc. 19., 09:00 | Megtekintve: 39912

A Springfield idén ünnepli fennállásának 25 évfordulóját. Az alkalomból egy nemzetközi eseménysorozat veszi kezdetét, melynek célja, hogy a vásárlókat is bevonja az ünneplésbe és megmutassa, mit jelent 25-nek lenni.

A kampány célja megtestesíteni mindazt, ami a Springfield márka eszenciája: “Mi valódi emberek számára készítünk valódi ruhadarabokat. Közel szeretnénk hozni a divatot a különféle stílusú és személyiségű hétköznapi emberekhez. Olyanok számára tervezünk, akik élvezik a divatot és az életet, és ennek kifejezésre a casual stílust érzik a legmegfelelőbbnek.”

Olvass tovább »


A steampunk diktálja a jövő évi divatot?

Frissítve: 2013. febr. 8., 07:28 | Megtekintve: 25244

Terjed a steampunk, a vintage-viktoriánus stílusirányzat, s népszerűsége várhatóan egyre csak növekszik, hisz idén már a Prada is bemutatta saját steampunk kollekcióját. Jövőre vajon trend lesz belőle?

Az IBM kereskedelmi trendeket fürkésző elemzése szerint a következő évek divatját várhatóan erős steampunk hatások alakítják majd. A magyar USE unused tervezője szerint a közösségi oldalak itthon is erősen hatnak a divattrendek terjedésére, de a steampunk hullámra még várnunk kell.

Olvass tovább »


Programajánló: Gellért, a divat strandja!

Frissítve: 2012. aug. 13., 06:00 | Megtekintve: 3841

Az 1920-30-as évek strandöltözékeinek modern szemléletű, mai értelmezésű feldolgozása a témája a különleges díjátadó fashion shownak, mely a Gellért fürdő vize felett kerül megrendezésre.

Az egyedi divat show a pályaműveket mutatja be augusztus 30-án. A pályázat célja az 1920-as, 1930-as évek strandöltözékeinek feldolgozása, beemelése a hazai divatszakma iránt érdeklődő közönség látóterébe.

Olvass tovább »