Hír blog

Betörtek magyar divattervezőink Kínába!

Frissítve: 2013. máj. 14., 21:29 | Megtekintve: 55554

Kína elsőszámú fashion PR cége magyar divattervezőket népszerűsít: Je Suis Belle, NUBU, Aeron, valamint Dori Tomcsanyi márkákat forgalmazó POP UP store nyílt Pekingben és Shanghaiban.

„Élvezd az utazást a magyar divat világába!” mottóval egy misztikus ország páratlan ízlésvilágát kínálják a pekingi üzletben, ahol minden ínyenc kedvére válogathat. Az ötlet gazdája Mei Mei, aki évek óta Magyarországon él, és nem egy divattervező befuttatásával foglalkozott már hazánkban és külföldön is.

Olvass tovább »



Ezek az üzletek nyíltak most az Allee-ban!

Frissítve: 2012. jún. 29., 08:11 | Megtekintve: 5021

Az Allee Bevásárlóközpontban újabb üzletek nyíltak, melyekben a divat egzotikus cikkeit és a profi körömápoló kellékek tárházát egyaránt megtaláljuk.

A NEW YORKER augusztusban nyíló divatüzlete, a THE BODY SHOP kozmetikai világmárka termékei, a PINK WOMAN trendteremtő egzotikus divatcikkei, a BACI LINGERIE luxus női fehérnemű kollekciója, a NAIL&GO professzionális körömápoló szolgáltatásai, valamint a GEOX lélegző lábbelijei különleges színvonalat képviselnek a szépség, a divat és az elegancia világában.

Olvass tovább »


Új üzletek nyíltak az Allee-ban!

Frissítve: 2011. szept. 12., 15:19 | Megtekintve: 4555

Két újdonságról számolhatunk be Budán. Az Attitude shop a világszínvonalú kézműves minőséget garantálja, a Triumph fehérneműk a diszkrét eleganciát biztosítják.

Varázslatos és értékes termékeket ígérnek az Allee Bevásárlóközpont látogatóinak az elmúlt időszakban megnyílt új üzletek, melyeket minden divatbolondnak meg kell látogatnia.

A gyönyörű ruhák és fantasztikus fehérneműk mellé új kávé és sütemény választékot is mutatunk.

Olvass tovább »



Megnyílt a Claire’s az Arena Plazaban!

Frissítve: 2010. dec. 7., 06:00 | Megtekintve: 6464

Újabb divatmárkával bővült az Arena Plaza kínálata: a világszerte ismert Claire’s ékszer és divatruházati kiegészítő márka december 3-án nyitotta meg első üzletét.

A közel 70 nm-es üzlethelyiségben széles termékskálával és „Kettőt fizet hármat kap” nyitási akcióval várják a vásárlókat. Mostantól egy helyen, az Arena Plaza földszintjén, a Claire’s üzletben minden korosztály megtalálhatja a számára legmegfelelőbb ékszereket, divatruházati kiegészítőket, és Hello Kitty, Spongya Bob, Disney, Justin Bieber, Twilight és Hannah Montana licensz termékeket.

Olvass tovább »


Halott Kitty, sörgyűrű és hamburger cipő

Frissítve: 2009. nov. 5., 09:52 | Megtekintve: 5004

Megdöbbentő design kiegészítők dömpingjét, hírességek Halloween jelmezeit és más érdekességeket szedtünk össze a magyar divatweb elmúlt heti terméséből.

Magyar pasik toplistája, kibelezett Hello Kitty figura, designer fánkok, egy fotózás a színfalak mögül és még sok más érdekesség a net minden sarkából.

Olvass tovább »


Léteznek mások is: Vegyesfelvágott

Frissítve: 2009. okt. 21., 09:26 | Megtekintve: 2927

Bezár a Quelle, a Drakula cucc és a pénzköltési kedv viszont tovább él. Vegyes linkfelvágott a Vanityn túlról, az internet minden részéből.


Heti linkválogatásunkban átnézésre érdemes híreket, képeket, írásokat ajánlunk különböző magyar nyelvű, főként divat témájú blogokról és oldalakról. Divatpályázat indul, Loubutin Barbie-babázik, Olsenék erőlködnek, mások meg másképp érdekesek.

Olvass tovább »


Súlyos hírek, vékony csajok

Frissítve: 2009. okt. 16., 14:34 | Megtekintve: 9233

Lagerfeld szerint mindenki egy dagadt disznó, a fejénél keskenyebb derekú modellt pedig kövérsége miatt rúgták ki.

A divatvilág ezen a héten is kitermelte betevő botrányadagunkat – a hiúság és szépség fellegvárában most háromszor is a hírhedten sovány modellek testsúlyának kérdése van a középpontban.

Olvass tovább »


3 forró divatbotrány - a hét divathírei

Frissítve: 2009. szept. 23., 13:45 | Megtekintve: 3957

Botrány a divathéten, 3 éves sztárbébi magassarkúban és a Vogue kemény vallomása, ami letörte a reménykedő tervezők kedvét.

1. Surie Cruise 3 évesen már magassarkút hord

Katie Holmes 3 éves kislánya magassarkú cipőcskében topogott híres mamája mellett egy bostoni bevásárlókörút során. Bár óvodáskorú lánykája már most tapasztalja a divatos cipőkkel együttjáró kényelmetlenségeket, maga Katie lapos balerinában látható a képeken.

Olvass tovább »


Couture még a sportpályán is

Frissítve: 2008. márc. 7., 22:35 | Megtekintve: 2332

Idén ősszel a divat és sportruházat házasságának lehetünk tanúi, mikor a Puma és Hussein Chayalan egyesíti erőiket az elkövetkező évekre.

A Cipruson felnőtt, manapság pedig a londoni divatéletet gazdagító Hussein Chalayan nagy fába vágta fejszéjét, mikor beleült a világhírű Puma sportruházati cég kreatív igazgatójának székébe. Bár a divattervező a világon elsőként vág neki egy ekkora feladatnak, Jochen Zeitz igazgató teljesen biztos abban, hogy jó döntést hoztak. 2008 őszén jön ki az első ruházati kollekció, melyet Chayalan irányítása alatt készítenek el, de a cipők és kiegészítők is az ő hatáskörébe tartoznak majd.

„Hussein már bebizonyította, hogy valódi divat-fenomén. Új megoldásokat, másfajta, merész nézőpontot jelent majd a Puma arculata számára az ő jelenléte kreatív igazgatóként” nyilatkozta a sajtótájékoztatón Zeitz, ahol bejelentette a két cég összeolvadását. „A Hussein Chayalan márka segítségével remélhetőleg a Puma a világ elsőszámú sportcikkekkel foglalkozó cégévé válik.”

Európában a sportmárkák közül egyedül az Adidas előzi meg a Pumát, tavalyi bevételeik pedig így is 2.2 százalékos növekedést mutattak. 10 évvel ezelőtt, egy Jil Sander által tervezett kollekcióval a Puma vált az első sportruházati márkává, ami összedolgozott egy divattervezővel, azóta pedig olyan nagy nevek is megfordultak náluk, mint Alexander McQueen, Philippe Starck vagy Neil Barrett. Az ígéretes filmrendezőként és művészként is ismert Hussein Chayalan eddig kétszer nyerte el az Év brit tervezője díjat úttörő munkájáért, és ő a világon az első képzett divattervező, akit felkértek egy kizárólag sportruházattal foglalkozó vállalat kreatív igazgatójának.

Ajánljuk még:
h3. Sportos darabok a piactéren


A USE legújabb látomása

Frissítve: 2008. febr. 21., 17:29 | Megtekintve: 2669

A USE-unused márka márciustól új kollekcióval debütál. Ezúttal nem ruhákról adunk hírt, hanem egy kiegészítőről, ami a közelgő tavaszi napsütésben minden nő táskájából előkerül... Napszemüveg!...

Alig, hogy beszámoltunk a cég egyre növekvő nemzetközi sikereiről, újabb meglepetéssel szolgálnak. Most már biztos a hír, márciustól kapható a USE első napszemüveg kollekciója.
A napszemüvegekről megtudtuk, hat fazonból áll a kollekció, mindegyiknél háromféle színből választhatunk. Az egyik fazon unisex, tehát a férfiakra is gondoltak! Színek tekintetében leginkább a fekete, barna színek dominálnak, de lesz fehér, sőt még csíkos keretes is. A napszemüvegeket Olaszországban gyártják. Jövő hónaptól megvásárolhatók a szemüvegek, hogy pontosan mely szalonokban, arról hamarosan értesülhettek itt nálunk a Vanity divatblogban.
Indulj el és fedezd fel, milyen az, ha valami igazán különleges dolgon keresztül szemléled a világot és az visszanéz rád!

Próbáld ki!

Fotó: Lábady István

Ajánljuk még:
h3. Napszemüvegek a piactéren