Ezek a legszebb divatoldalak - a szavazás eredménye
A hónap elején szavazást írtunk ki arról, melyik divatoldal tetszik nektek a legjobban. Két kategóriában hirdetünk győztest, nézd meg, egyetértesz-e a végeredményekkel!
Szavaztatok és véleményeztetek, mi pedig borítékoltuk az eredményeket. Mivel a márkaoldalakat és a divatmagazinokat egymással versenyeztetni olyan lenne, mint az almát és a narancsot összehasonlítani, ezért két nyertest hirdetünk.
A divatblogger is írónak számít?
A kérdést divatmagazinok szerkesztőinek tette fel a Swide riportere a Divathéten. A válaszok meglepőek, de sokat elárulnak a nyomtatott sajtó és a blogok közös jövőjéről. Ha divatblogger vagy, feltétlen várjuk a véleményedet!
A new yorki Divathét remek alkalom volt a kérdés felvetésére, hiszen mindkét érintett oldal képviseltette magát. Vajon a divatblogok és a nyomtatott divatmagazinok szerkesztői ugyanannyit érnek? A szakma fontos képviselői válaszolnak erre a Swide videójában.
Nem vagy híres? Akkor is élőben nézheted a D&G-t!
Mostantól bárki élőben ámulhatja végig a Dolce & Gabbana divatház szezonális bemutatóit, nem kell a divatvilág krémjébe tartoznia vagy gazdag hírességnek lennie.
A meghívás persze nem személyes részvételre, hanem élő közvetítésre szól, de már így is hatalmas szó, hogy a divatbemutatóval egyidőben nézhetjük az évről-évre fergetegesebb show-t. Csak egy okostelefon vagy internet elérés kell hozzá!
Kutyadivat, bonbon táskák, Rihanna
Megdöbbentő, nevettető, divat-szakértős válogatás az elmúlt idők legérdekesebb cikkeiből a magyar divatweben!
Kíváncsi vagy a külföldi márkák nevének helyes kiejtésére, vagy arra, hogyan öltöztesd fel a kutyusodat, esetleg hogy melyik a 3 legkülönlegesebb magyar designer üzlet a belvárosban? Ezen a héten megint elolvasásra érdemes érdekességeket válogattunk össze az internet más részeiről.
Már online is próbálhatunk napszemüveget
A Ray-Ban megújult oldalán egy online tükör segítségével úgy próbálhatod fel a napszemüvegeket saját arcodra, akár egy valódi üzletben!
A töretlenül divatszimbólumnak számító Ray-Ban márka július 15.-én indította be új, fantasztikus projektjét – a 3D-s, virtuális próbafülkét.
Csak egy webkamera kell hozzá és a monitorod előtt ülve felpróbálhatod a kínálat összes darabját. A rendszer egyszerű és nagyon élethű: a Ray-Ban.com „Virtual mirror” menüpontjából töltheted le az alig 9 megás programot. Telepítés után a saját arcodra irányított webkamera képén csak be kell jelölnöd szemed, szád és halántékod pontos helyzetét, aztán máris „élőben” próbálgathatod a különböző Ray-Ban modelleket saját virtuális tükrödben. Ha egy jó darabot találsz, a képet el is mentheted, illetve webkamera hiányában választhatsz egy férfi vagy női modellt, akire ráadhatod a napszemüvegeket.
Mindenképp próbáld ki a virtuális tükröt a Ray-Ban.com-on!
Ezzel a technológiával kiküszöbölhető az online vásárlás egyik nagy kérdése, a darabok felpróbálásának problémája. Egyelőre persze csak a Ray-Ban szemüvegekkel működik, de nincs kizárva, hogy hamarosan ruhát vagy cipőt is próbálhatunk hasonlóképpen.
Nézd meg a napszemüveg kollekciót a divatkatalógusban!
Férfiasan laza oldal nem csak deszkásoknak és szörfösöknek!
Minden részletében pasiknak készült, zenés, grunge-os, férfiasan laza divatot képviselő oldalként született újjá az Electricbuddha.hu - a G-sus pedig ennek örömére akcióval jelentkezik.
Az Electricbuddha honlapjának teljes átalakítása lenyűgöző eredményeket hozott: már nem csak az aktuális kollekciót kaphatod meg az online shopban, de találsz zene-, könyv- és filmajánlót, híreket és érdekességeket partykról, az EB-ről és a divat világából. Ráadásul ütős zene és grunge design teremti meg a virtuális alaphangulatot az oldalon.
Nemsokára pedig jön az új G-sus kollekció, a Höm Sweet Höm, ami a technikai sportok ütközése a skandináv mondavilággal. Mint mindig, a kollekció rengeteg rejtett elemet tartogat majd – a darabokon most is titkos üzeneteket helyeztek el, amit általában csak hordás közben vesz észre az ember, és ez arra ösztönöz, hogy nézzük meg a ruhákat kétszer is. Használnak például a kollekcióban digitalizált virágmintákat, illetve keresztszemes hímzést, ami igazinak néz ki, de közelebbről nézve rájövünk, hogy nyomtatva van.
A farmer kollekció két részből fog állni: az 5 zsebes nacikra főleg a laza, kényelmes szabás a jellemző, a fashion kollekcióban a szabások fiatalosak, a ‘60-’70-es évekre emlékeztetnek.
Elindult már az Electricbuddha nyári vására is, aminek keretében minden darab 10%-40% árengedménnyel kapható! Ne hagyd ki az akciót, nézd meg a G-sus kedvezményes kollekcióját a divatkatalógusban!